En güzel bakımın bebek yağı olduğunu düşünüyorum sabah akşam uyguluyorum 1. Gebeliğimde yaptım hiç çatlağım olmadı 2. Gebeliğimde zaten karnım genişlemiştir deyip pek üstüne düşmedim 23. Haftalarda karnıma baktım çatlamaya başlıyor 🫠 hemen bebek yağına başladım inan o kadar faydası var ki nemi çok güzel sağlıyor