Toga Hanımlar merhaba, 14+3 teyim doktor Kıza benziyor dedi ama sizce de öyle mi bir sonraki kontrolüm 3 hafta sonra değişir mi sizce? ☺️ 
Aysee1123 Toga Benziyor dediyse bilemem kesinleşmesini bekleyin 😂 Benimki 12+6 ve 14 te kesin kız dedi çünkü