Gercekgulbahar Lohusayken gezdiniz mi kızlar? 😂 10.günüm aşırı sıkılıyorum evde Bi yandan dikişlerim acıyor diye çıkmak istemiyorum Bi yandan da çıkmak istiyorum karmaşık duygular 🤭
Emineedrk Gercekgulbahar bende 18. Günde çıktım temiz hava almak çok iyi geldi bebişte hemen uyudu zaten dışarıya çıkınca kendini ne zaman hazır hissedersen o zaman çık canım ☺️
Bet1 Gercekgulbahar ben çıkmıştım temmuz ayıydı zaten sıcaktı hava akşamları falan eşimle hep gezdik. Gündüz de ben dışarı çıkıp hava aldım hep. Şimdi riskli bir gebelik geçiriyorum hep evdeyim gene Haziran sonu temmuz başı doğum görünüyor. Evde kaldığım günlerin acısını çıkarmayı düşünüyorum 😂
Hizligonzales Gercekgulbahar kendinizi cok kotu hissetmiyorsaniz gezin valla ben 1haftadan sonra çıktım benimde asiri dikislerim vardi aci cekiyordum ama duramadim evde yavas yavas 10dk da olsa yuruyusler yaptim 20gunden sonrada esimle kahve icmeye vs gittik hep kisa surelide olsa
Tugraseda Gercekgulbahar ne 10. Günü 3. Gün dışardaydım. Haziran ayında doğum yapmıştm ve hava mis gibiydi hepimize iyi geldi temiz hava almak. Psikolojimize ayrı bedenimize ayrı iyi geldi. Ben eve kapananlardan olmadm. Bunda doğumum eylülde olucak nasipse bundada eve kapanmak istemiyorum tabi şartlar sağlık durumumuz el verrse
adatuna Ben ilk haftadan itibaren yürüyüşlere kısa kısa başlamak istiyorum temiz hava almak için. Tüm yakın arkadaşlarım normal hayatlarına devam ettiler, lohusayım diyip eve kapanmadılar. Hepsi çok mutlu bir 40 gün geçirdi :)
Gercekgulbahar Emineedrk ikizlerim şuanda küvözde evde olsalar bile çıkarmak için erken değilmi çok ufaklar çünkü 🤗
Emineedrk Gercekgulbahar 5.gun hastaneye gitmek için çıktık 7. Gün yine hastane için çıktık 15. Gün sağlık ocağı için çıktık tüm bunlar için çıkartıyoruz zaten 18. Günde ben dolaşmak için çıkardım ☺️
Kitapkurduuu Gercekgulbahar 17.günden selamlar 😂 aynı durumdayım bir yanım dışarı çıkmak için can atıyor bir yanımda ya hasta olursa ya dışarıda huysuzlanırsa diye diye her gün erteliyorum 😵💫😵💫