TTtutku 40 ın bitmesine 3-4 gün kala regl oldum regl olduğumu ise şöyle anlıyorum kanamam hala lekelenme tarzındaydı sonra regl kanamasına döndü ve 4.gün şuan sürüyor olabilirmi bu normali kırk içinde regl olmak bide regl iken süt kesilir azalır diyolar
Skrblt TTtutku benim de öyle olmuştu. Son bir hafta kala yoğun kanama oldu doktorum regl kanaması olduğunu söyledi.