Hanımlar rüyamda annemle tatlı yapıyoruz benmari usulü çikolata eritmem gerekiyor annem büyük bir tencere verdi kilo kilo sütlü bitter sade çikolata erittim anneme bunlar çok oldu diyorum bol bol olsun diyor 10 kilo belki de daha fazla çikolata erittim bu rüyayı gördüğüm sabahında hastaneye gidecektim (12+5) cinsiyet için doktorum kıza benziyor 10 gün sonra gel dedi. Ama annemde kayınvalidem de bu erkek bebek rüyası diyorlar . Sizden de yorum almak istedim 😊