misirveannesi 36+3 üm. Son 1 haftadır inanılmaz aşağıya baskı var yürüyemiyorum nerdeyse. Yarın kontrolüm var ama merak ettim doğum yakın anneler sizde böyle misiniz? Bebeğinin kafasının kemikleri ittiğini hissediyorum resmen. Bacağım kapalı oturamıyorum bile :(
selinsmother misirveannesi bilgim yok kanala girince mi böyle oluyor acaba 🤷♀️ 37+4 üm bende böyle bişey yok bazen bıçak saplanıyor gibi sadece
sezinnnnnpr misirveannesi benim de aynı şekilde, 36+2 haftalığım bende. 35. Hafta da gittiğim de bebeğin kanala girdiğini söylemişti doktorum.
misirveannesi selinsmother ah gittm bugün doktora çatı muaynesi yaptı doğum her an baslayabilirmiş bebiş gelmeye hazırmış cok yogun baskı var
Betulll1996 Ay kızlar yemimle bende sabahtan dur ince ince bel ağrısı birde kasık ağrısı var. Canım yanıyor Ayakta kalamıyorum. Benimde pozisyonu baş gelişliydi bende doğum sancımı diyorum acaba bu vajinama baskı çok var ama.