Usui valla bana sorarsan hiçbir avantajı yok eziyetten başka traveller olmasının. Dünya para verdim aldım ne bebeğim durdu içinde ne ben arabayı tek başıma açıp kapatanildim taşıyabildim. Sokak ortasında bebek kucak ister ağlar bi yandan arabayı sürüklersin bilmemne. Sonra gittim 500 liraya chicconun ohlala diye bastonumsu tarzda bi arabası var ondan aldım oh mis 😁 bebeğim de gayet geziyor onunla ağlasa da araba zaten 3,5 kg tek elle açılıp kapanıyor çok rahat ikisini de kucaklayabiliyorum 😁 en hafif en pratik neyse onu al travel zor