busrari_97 7 haftalık hamileyim kabızlık yaşıyorum yapmaktan korkuyorum önce düşük yaptım bu normal mi sizce kabızlık olması tedirginim
gunel_86 busrari_97 Akşamdan 2 gün kurusu erik, 2 cevizin üstüne kaynar su alıp sehere kadar bekletin. Seher kaynar su ilave edin ki, soğuk olmasın. İçindekileri yeyin, suyuna da zeytun yağı ilave edib için. Hemen çözülecek.
Gm1709 Normal canım hamileliğin başlarında çok oluyor ıkınmamaya dikkat et doktoruna danış ilaç verirse onu kullanırsın korkacak bir şey yok 😊
OptOzen Bende 10 haftalığım. Kabızlık problemi yaşıyordum. İçinde probiyotik olan bir folik asite geçtim. Bağırsaklara çok iyi geldi