Selam kizlar bursada yasayan eylul ekimde dogum yapacak anneler gebelikleriniz nasil geciyor hangi doktora gidiyosunuz hangi hastanede dogum dusunuyorsunuz benim kasigim cok agriyor bu ara ve hep sirtustu yatmak istiyorum yana yatinda kasimda batma oluyor sali gunu kontrolum var soracagim doktoruma sizde de var mi boyle seyler