Hivda_04 Eşimle kan uyuşmazligi çıktı şuan 16+6 yız bebeğim saglikli çok şükür ama kan uyuşmazlığı kafama takıldı yaşayan varmı bunu?
Betulcoban Hivda_04 gunaydın bızdede var canm bı sorun olmuyo ilk gebelıgımdede 28.haftada ıgne olmustum bundada aynı sekılde 3 hafta sonra ıgnem var cogu kısıde oluyo korkma🥰
Hivda_04 Betulcoban teşekkür ederim mesajınızı geç gördüm uygulamada yeniyim şuan görünce içim rahatladı 🥰
incitanesi__ Eşimle benimde aramda kan uyuşmazlığı var , 28. Haftada iğne vurunman gerekiyor ve doğumdan sonra birde iğne vurunman gerekiyor Biz 30+5 olduk çok şükür bir sıkıntımız yok 😌
anonimddyy Merhaba bizde de var kan uyuşmazlığı 9.haftada düşük tehlikemiz başlamıştı o yüzden iğne yaptılar uyuşmazlık iğnesi çok şükür sorun kalmadı büyük ölçüde🙏🏼 sizin kan gruplarınız nedir biri - biri + mı?