aylasennn Merhabalar. Kapı süsü ve hediyeliklerimi kendim yapmayı düşünüyorum. Model önerilerinizi bekliyorum. Uygun fiyatlı ve güvenilir ise hazır da almak var aklımda. Araştırıp bulduklarınızı paylaşırsanız sevinirim 🌸
Mervinho aylasennn evet verdim fiyatı çok uygun değil ama kalitesi çok iyi. Kaliteli göze çok güzel görünen bir şey istiyorsanız ve yeterli bütçeniz de varsa oraya bakın derim
Sevsemalp Ben fidan pazarı sayfasında skulent yaptırdım hediyelik herkes çok beğendi fiyatıda uygundu dilersen bakabilirsin