Bos
36. Haftamdayim. Her gün yürüyüş yapmaya çalışıyorum. Ama son 3 gündür yürüyüşünün 10. Dakikasından sonra sağ alt karnıma ağrı giriyor. Sanki bıçak saplanır gibi( kasiklarim değil,alt karnim) yinede yürümeye devam ediyorum ve bi 10 dakika sonra geçiyor. Zaten 30 dakika yürüyorum. Böyle bir şey yasayan var mı?