pnraks çıplak gözle göremedim ama biraz fotoğrafı koyulaştırınca sanki görüyorum sizce artık kafayı mı yedim yoksa 🙄
Mothertea pnraks çizgi var gibi ama çok silik hemen mi cıktı bekledi mi eğer varsa bile çok yeni bende böyle öğrendim değerim 14dü çok cok yeniydi
ogrencianne35 pnraks regl olacağım gün yapmistim çok belirgin çıkmıştı çizgi 2 dk da ama her gebelik bir değil-dir kan verin isterseniz 🙏💕