Nagihsall Gebelikte d3 kullanan var mı acaba aranızda? Doktorumuz verdi. Günde 3 damla olacak sekilde kullanmam söylendi ama prospektusu okuyunca gebelikte kullanilmamali vs gibi seyler okudum. Siz de kullanan oldu mu acaba aranızda?
000 Nagihsall bende kullanıyorum hiçbir zararını görmedim kahvaltı yaparken çayımın içine üç damla damlatip içiyorum
esnyz14 Nagihsall Bende kullanıyorum çift doktor takipliyim ikisi de kullanmamı istedi 5 damla olarak kullanıyorum
Husna_7070 Nagihsall bana da 9 damla dediler öyle kullanıyorum ilk hamileliğimde de kullandım bütün vitaminleri hiç bir şey olmadı tam aksine saçım dökülüyordu kullanınca dökülme kesildi d 3 bi Nevi sizin değerleriniz için dekavit de öyle onun bebeğe de faydası varmış yani ben kullandım bir şey olmadı yine kullanıyorum
Bestegeren Nagihsall hiç bir zararı yok ben de kullanıyorum ama çaya çorbaya suya damlatma hemen donuyor en faydalı şekli ekmeğe 3damla
Nagihsall Tabi ki doktordan iyi bilecek halim yok ama insanlık hali yine de içinde bir korku oluyor kişinin.
Ebrarkubra _nigarr24_ banada 30 damla verdi zaten d3 eksikliği varmis birde bebek olunca en üst seviyeden verdi. Ama mide bulantısı yapıyor kullanamiyorum
Tgcmrt48 Nagihsall damla miğdemi bulandırdığı için hap kullanıyorum ilk gebeliğimde de kullandım bir sorun yaşamadım bütün ilaç kağıtlarında gebeler kullanamaz yazıyor parol dahil
bsrabrna Nagihsall bende 1 fıs şeklinde kullanıyorum 🙈 1fıs yada 2 damla demişti benimki en azı sanırım.
Mama30 Nagihsall 5 damla kullanıyorum bende hatta bi ara kullanmadım kabız yaptığı için doktorum devam et mutlaka dedi bi sorun olmaz canım doktoruna danışıp kullanabilirsin 🌸
Husna_7070 _nigarr24_ diş kırılması o yüzden mi oluyormuş benimde kırıldı da bu gebelikte pek dikkat etmiyordum ben geç kullanmaya başladım yani
_nigarr24_ Husna_7070 evet D eksikliğinden kırılıyormuş bir de kalsiyum. Bana ikisini de yazdı,kullanıyorum
aycankavakk Nagihsall ben de günde 15 damla kullanıyorum okumak tabi ki güzel bir sey ama doktorlarımıza güvenmeliyiz bence
Husna_7070 _nigarr24_ kontrolde bende söyleyim bari kırılıyor diye diğer dişler bari sağlam kalsın :)