Ay-Bek 4-5 gündür aşırı kasık ağrım olunca şüphelenip test yapmaya karar verdim. Adetime daha 9 gün varken sonuç ;
Eflalin290 Ay-Bek ilk defa bu kadar erkenden öğrenen gördüm acaba bu ay yumurtalaman çok mu erken oldu 😍😍🧿
BurcuArya35 Ay-Bek bukadar erken çıkması biraz zor ama kan testi verebilirsn canm daha kesin sonuç olur
Denizinci Ay-Bek kan verin, gebe olabilirsiniz. ben ilk kızımda, adetime 4 gün kala öğrenmiştim . Bu bebeğimde de 4 gün kala öğrendim. Testim aynı bu şekilde olmuştu .
Ay-Bek Eflalin290 İlk hamileliğimde de 8 gün önce öğrenmiştim. Aslında daha çok yeni bir hafta falan oldu yumurtlamam o gün hamile kaldım sanırım. Şaşırdım ben de 🤦♀️
gzdeylcn BurcuArya35 adetime 8-9 gün kala öğrendim bende test ile şuan 15+3 üz olabiliyor erken döllenme olduğu için 🥰
busy1710 Benim de adetime 8-9 gün kala yoğun kasık ağrım olmuştu öyle anlamıştım regl olmam gereken gün olmadım hemen direkt kan verdim 170 çıkmıştı b hcg :))
Ay-Bek busy1710 İlkinde ben de öyle yaptım. Adetime 8 gün varken bir gün sonra kan vermiştim 33 çıkmıştı. Şimdi bekleyeceğim adet günümü bir hafta çok erken çünkü
Biranneikibebek_ Ay-Bek benim de dün kanamam başladı anlamadım ya adetime 10 gün vardı az az kan geliyor