Bende dikkat etmiyorum 17 deyim bende zaten şuan çok minik ilerleyen haftalarda kilo artışında belli olur kilo alıp almadığı zaten bizden besleniyor minnacicik suan cok fazla yemeye hiç gerek yok ilerleyen alanlarda muz kasar gibi ürünler bebege yarıyor şimdiden abartmaya gerek yok ilkinde abartmışım 32 ye kadar 18 kilo almıştım simdi vitamin bile kullanmıyorum