cerenizim7876 Kızlar merhaba ilk doğumum olacak da hastane çıkışında bebişi pusetle mi çıkarıyoruz pusetlerinizin fotoğraflarını ya da markalarını atabilir misiniz
Sevilayms cerenizim7876 Evet puset olmadan hastaneden cıkmanızı ıstemıyorlar hatta, çoğu bebel arabası modelı pusetlı ama ayrıda alabılırsın .
anakuzusuu cerenizim7876 bebeğinizin en çok ihtiyacı olan yer anne göğsü ve sıcaklığı🥰imkanınız varsa kucağınızda çıkarın derim tabi pusetiniz yine olsun arabanizda vs ☺️
ikiprensannesi__ cerenizim7876 ben böyle bişey tercih ettim puset örtüsünude trendyoldan aldım ama puset hediye oyuzden bilmiyorum nerden
Sevilayms anakuzusuu Çoğu hastane izin vermıyor puset iatiyorlar Aklınızda bulunsun guvenlık acısından
GULMUSTAFA-2011 ikiprensannesi__ bu setten bende yaptircam nasip olursa siz ne kadar verdiniz bu sete puset hariç tabi sadece ortuleri
Mhtpkts @ikiprensannesi__ aynısından bende aldım trendyoldan acaba yıkadınız mı makinada kimisi tüylenme yapıyor demiş puset örtüsü için
ikiprensannesi__ Mhtpkts yok henüz yikamadim bebeğin eşyalarını yikadigin zaman yikicam 30 derecede 20 dakikalık bir programım var onla yıkarım bişey olacağını düşünmüyorum açıkçası
Mhtpkts @ikiprensannesi__ anladım canım üstünde de 30 derece yazıyor zaten yine de bilemedim sağol ☺️
Slxkldk ikiprensannesi__ ben de almayı düşünüyorum da pusetin kendi minderi var mıydı sizin onu naptınız
ikiprensannesi__ Slxkldk yok puset bı arkadasimdan hediyedi kendi kizina kullanmıştı sonra bana verdi minderi yoktu içinde sadece baş kısmında cırtlı bişey vardı onuda çıkardım böyle set aldım taktim