Linameyra
Entübe ettiler mi ? Y.b de yatan cogu bebek solunum sıkıntısı nedenıyle takıp edılır, enfeksıyon tedavılerı baslamıstır bıle
İçiniz rahat olsun cok sukur kı anlasılıp mudahale edılebılen bır durum artık .
Tabıkı aynı durumu yasayan onca ınsan var. Ama bebegıne guven olur mu 🌸
Kendını de salma lütfen erken dogum degılmıs cok sukur erken dogum olup solunum sıkıntısı cekenler daha uzun kalıyor küvözde.
Onun için güzel güzel süt biriktirebılırsın hazır hastanedeysen bir emzirme hemsıresınden destek alabılırısn