Havvaca Kızlar benim karnım hep buz hibi göbek deliği kısmı hamileliğin başından beri böyle çok garip geliyor bana neden böyle acaba bilen var mı ya da bir tek ben mi böyleyim. Kendim terden ölsem bile karnım buz gibi
Alinamoms Havvaca benim kendimi bildim bileli hep öyle nedenini bilmiyorum ama özellikle kışları çok soğuktur
Sevval0308 Havvaca canım bende dahil tanıdığım tüm hamilelerin soğuk şenlik bir durum değil yani :) karındaki kan akışı bebeğe gittigi için soğuk oluyurmus yani rabbimin mucizesi 💋🥹
Havvaca Sevval0308 keşke tüm vücudum öyle olsa hahahahahah sıcağı zaten sevmiyorum bide ter var bu ara lohusalıkta ne olur bilmiyorum 😂
Sevval0308 Havvaca ayyy bende kansızlık felan yok ama bende üşüyorum hamileliğimin başından beri😂bilemiyorum
Sevval0308 Havvaca ben dedim bir bakıma menepozlu gibiyiz yanariz ama ben donuyom😂😂gerçi şimdiye kadar hep kıştı doğu da olunca ister istemez soğuk oluyor afsfagsg
Havvaca Sevval0308 doğunun artısı bence bu zamanda belli oluyor 😂 bursadayim ben havalar güzel gidiyor eşim uzun kollu pijama geziyor evde ben şort atlet 😂 kombiyi Şubat’ta kapattim 😂
Havvaca Sevval0308 ben normalde de sevmem sıcak ama hamilelikte hepten nefret ettim😂 evimin biraz muhafazalı olmasının da artısı var tabii.