yenianneguney Kızlar bilmediğim için size sormak istedim ben doğum yapınca hastanede kimin kalması gerekiyor gece odada yanımda annemmi eşim mi 😢 bunu düşünüyorum günlerdir annem kalsa daha çok destek olur eşim de olsa fena olmazdı nasıl oluyor size kim durdu
ArvenMom yenianneguney anneler daha tecrübeli oluyor benim annem kalıcak ve eşimde yani ikisinin kalma şansı varsa bence ikiside kalsın
yenianneguney ArvenMom evet bende öyle dedim ama eşim annen rahat etmez ben arabada yatarım diyor öyle de üzülüyorum ona 😢