Basak3417 ayyy valla ben her trlu yatiyorum napim. Ne taraf olursa olsun, kendimi bir seye sartladigimda kasılıyorum ister istemez ve yatsam bile yorgun hssediyorm kendimi. Ayrica ne kdr (sola veya saga) yatarsam yataym uyandigim da sirt ustu uyandigimda oluyor.Kim bbilir kac saat oyle uyuduk gece. Bence cok kasmaya gerek yok. Evet sol tarafa dogru yatmaya calisalim ama sirt ustu yatinca da cok buyuk bi gunah islemisiz gbi davranmaya gerek yok bence 😂