Defne0505 19+2 hamileyim doktorum geçen hafta Gyno fero sanol ilacını verdi ilk defa bu akşam aldım ve şuan çok kötüyüm baş ağrısı karın ağrısı ve mide bulantısı var kusmak istiyorum ama kusamıyorum sürekli geğirme geliyor belki midem rahatlatır diye süt içtim ama pek fayda etmedi kullanan varsa etkilerini benim gibi gören varsa yardımcı olabilir mi lütfen çok Ağrı cekıyorumm🙁😩
Zln2152 Defne0505 bende o ilacı kullanıyorum ama böyle bir şeyle karşılaşmadım ilacın yan etkilerini mi yaşıyorsunuz acaba bilemedim reçeteye baktınız mı?
ArvenMom Defne0505 aynı ilacı kullanıyorum böyle bir sorun yaşamadım canım doktorunla konuş istersen yan etki olabilir ona göre bir ilaç verir değiştirir
babyasyanil Başka bi ilaçla beraber kullandıysanız bu etkileri yaşamanız normal. Aç karna ve baska ilaç almamanız gerekiyor. İlk alışımda bende öyle olmuştum gece yatmadan alın ben öyle yapıyorum
ArvenMom Defne0505 canım bunu doktorun bilir ben bilemem bence bi doktoruna sor eğer kötüysende aşırı hastaneye gitmeni öneririm burda hiç birimiz doktor değiliz sağlıkla ilgili aksatma bence ☺️
Defne0505 ArvenMom evet doktor olmadığınızı biliyorum ama bu uygulama hamile kadınlar için ve biz Burda bi sıkıntı yaşadığımız zaman belki diğer hemcinsimiz de yaşamıştır bilgi verir diye sohbet ediyoruz teşekkür ederim ☺️
000 Annemisss26 yemek yedikten iki saat sonra içmeyi denedin aç karnına içince kusturuyor kötü yapıyor
BirTim Defne0505 aynı ilacı kullanıyorum herhangi bir etki yaşamadım, bencede vakit kaybetmeden doktorunla bir görüş . Çok geçmiş olsun 🙏
AsyAyse Defne0505 bende de aynı şekilde yan etki yaptı tok karnına içmeyi dene doktor aç yazar ama tok alabilirsin demişti bana. Yemekten sonra o kadar ağır gelmedi sonrasinda
ceyceyy3 Defne0505 aynı ilacı kullanıyordum ama resmen bayılıcak gibi oluyorum o yüzden 10 gündür neredeyse içmiyorum ve bişeyim yok, içtiğim zaman aşırı mide bulantısı, halsizlik, kusma isteği yapıyo. Kontrolümde başka hap istiycem..
Blbbk Çokkk kabız yaptı doktorum demirime baktı demirin gayet iyi fazladan kullandığın için böyle oldu dedi bıraktım içmeyi. Ama çok iyi bir ilaç özünde ev yaparken temeli nasıl demir sağlam tutarsa ilk haftalarda da bebeğin oluşumu yani temeli sağlam olmalı
Yazmelegi_ Defne0505 bende ayni sorunları yaşadım ama sadece bulanti kusma doktoruma dedim ilacı değişti sonraki ilacı da kahvaltıdan sonra içtim ardına 10 dk snra felan meyve yiyordum iyi geliyordu
Ece56 Defne0505 aç karna aldığımda beni de kötü etkilemişti. Kahvaltıdan 2 saat sonra içip üzerine de 2 saat hiç bişey yemezsem sorun olmadı. Ama o 4 saatte su hariç hiç bişey yiyip içmedim.
000 Defne0505 banada yaptı aynı şeyleri aç karnına içince böyle yapıyor kahvaltıdan iki saat sonra felan için o zaman sıkıntı olmuyor
Defne0505 000 ayy çok şükür yeni rahat Oldum bidaha asla içmem kontrole gittiğimde başla ilaç isticem bu cok kötü bir ilaç