Demir123 ben kız olsaydı düşünüyordum bebegim erkek😊💙 Esila isminin anlamini ben şöyle duymustum Rabbim ismini anmak ama siz diyince internete baktim bir sitede bu şekilde yaziyor anlamini bir sitede "Esîlâ/Asîlâ (أصيلا), Arapça’da “ikindi vakti”, “akşamüzeri” manalarına gelir. Bunun çocuklara isim olarak konulması manasızdır. " diye yazmişlar... Bende şaşırdım... Saglikli kolay dogumlar dilerim⚘