Benim eltim yaptı salı günü doğum.Normal diye gitti gece 3te 6da sezeryanla doğum yaptı ilkin hocaya gidiyordu ama ücretli yapmak istemedi.Sezeryanıda nöbetçi doktor yaptı.Doğumu güzel gerçekleşti.İlgileri harikaydı dedi.İnşallah bende tıpta yapacağım.