Kızlar 21+0 haftalığım. 10 gündür berbat şekilde kalça+bacak ağrısı çekiyorum. Büyük bir ihtimalle bel fıtığım var çünkü bugünden itibaren de ayağımda bildiğiniz karıncalanma başladı.🥺 Başına gelen var mı? Gebelikte buna nasıl bir çözüm yolu bulacağım? Duramıyorum ağrıdan. 😔