Merhaba kızlar…
Size doğumumu anlatmak istiyorum Allah herkese böyle bi doğum nasip etsin. Uzun olabilir ☺️ sıkıntılı bi hamilelik geçirdim. 2 defa kanamam oldu. Bu durumlarda özel olarak gittiğim doktor hiç yardımcı olmadı. Doğumdan ölesiye korkuyodum doktorumda sağolsun ne istersen o olur sakın sıkılma diyodu ama beni hiç rahatlatmıyodu. Sıkılmamın sebebi ben 160 kiloyla doğuma girdim. Meğer normal doğum yapamazmışım sezeryan olmam gerekiyomuş nedenide kızımın normal doğumda çıkarken omzu takılabilirmiş bunu bana 6 ay özel olarak gittim her ay 400 tl alan doktorum söylemedi. 8,5 aylık hamileydim ve şekerim yükselmeye başladı. Bana Celal Bayara endokrine git dedi. Gittim ordaki doktorda şeker yüklemesi yapmam gerektiğini söyledi. Doktoruma danışınca olsa da olur olmasa da olur diyince doktorumu değiştirmeye karar verdim. Araştırdım ve Celal bayarda prof Aslı hocayı buldum.(bu arada kendi doktorum yılbaşından sonra doğum ücretini 6 bine çıkardı hastanede 6 bin isteyince 12 bine mal olacaktı. Para önemli değil ama asgari ücretle geçinen bi aileyiz ve artık ben çalışıyorum) Neyse Aslı hocayla konuştum ve kadın bana sezeryan ve normal doğumun bütün risklerini anlattı. Bana normal doğum istiyosan bunu bana senin inandırman lazım ama yapamazsın çocuğun omzu takılırsa bebeğin hayatı tehlikeye girer belki bebeğini belki ikinizi birden kaybedebiliriz dedi. Bende doğal olarak sezeryana tamam dedim. Bu kiloyla korktum çok dikişlerden ama hiç bir sıkıntımız olmadı. Neyse doğuma geleyim 🥰🥰🥰 Aslı hoca 19 ocak Perşembe gününe nts verdi 24 ocakta da sezeryan için gün verecekti. Ben 19 ocakta nts ye gittim. Sırt üstü yarım saat falan yattım kilom çok diye baya zorlandı doktor. Çıktım ordan ama çok hafif adet sancım gibi sancım vardı. O günü öyle geçirdim ama o gece sancılar baya zorladı ağrım yoktu ama sadece uykum zaten hafiflediği için hep uyandım. 20 ocak gününüde öyle geçirdim. Hafif sancılı🤭🤭 akşam eşim geldi yemek yiyoruz sanki sancılarım arttı bi baktım 5 dk 1 hafif sancı geliyor. Eşime galiba tuvaletim geldi dedim ve masadan kalktığımda hafif bi ıslaklık hissettim son zamanlarda çişimi tutmakta baya zorlanıyodum ondan sandım 2 adım attım gene ıslaklık elim ayağım boşaltı korkmaya başladım. Hemen eşime haber verdim yeni doğum yapan bi arkadaşım vardı bi onu aradım birde yengemi aradım hemen hastaneye gitmemi söylediler. Bu arada hala sancılarım oluyodu. Eşim şefini aradı bizi hemen acile götürdü. Acilde biraz oyalandık sonra kadın doğuma çıkardılar muayene odasında çatala yattım. 4 5 tane doktor ebe asistan hepsi toplandı diyorum ki bişi akıyor kusura bakmayın tutamıyorum onlarda görüyoruz diyip gülüyorlar ama ben korkudan ölcem ebe önce aletlerle sonra parmaklarıyla kontrol etti açılma yok başını hissettim suyu geliyor dedi . Aslı hocanın hastası olduğumu söyledim beni odaya aldılar bu arada eşim şefini eve bırakmaya gitmişti. Gıcık bi hasta bakıcı al bunları giy dedi kocam gelmeden doğurmam dedim hemen eşimi aradım yoldaymış doğurcam diyince kardeşimi amcamları falan aramış bu arada biz Manisa’da ailem İzmir’de oturuyor. Herkes yollara dökülmüş. Benim hala yavaş yavaş suyum geliyor hafif sancım var ama çok stresliyim. Neyse eşim geldi beni giydirdi Allah’tan bebeğime kıyafet almak aklıma gelmişti. Ameliyathane kapısına kadar eşim götürdü ben doğuma girdim eşim arkadaşlarımızı almaya gitti. Yaklaşık yarım saat sonra 23.49 da anne oldum ömrümü bi gülüşüne vereceğim Rabbimin en güzel emanetini kucağıma aldım. Ve bırakmadım beni diktiler odaya taşıdılar ama kimseye vermedim evladımı. Bu arada sancımın bu kadar hafif olmasını ve doğumumun bu kadar hızlı ve kolay olmasını babaannemin okuduğu dualara bağlıyorum. Rabbim bana çok yardım etti çok çabuk toparladım şimdi bal kızımla günümü gün ediyorum. Rabbim herkesin evladını bu kadar kolay ağrısız ve çabuk kucağına aldırsın. Bu arada kızım 37+5 te doğdu. Uzun oldu baya okuduysanız çok teşekkür ederim. Hayırlı rahat doğumlar…