37 haftalık oldum bugün sorum şu neler olacak neler yaşayacağım acaba bilgisi olan varmı ağrı sancı vs bilmiyorum hiç bebeğin baş aşagıda baskı yapıyor cok ve etek kısmım karnımın kesilmiş gibi ağrı oluyor zor yürütüyor bacak aralarım ağarıyor bazen de yaşadığın şuan tek bu