Ben de bir kaç gündür yatak bakıyorum, arkadaşım 2 sene önce yataş cottony modelini almış bebeğine ve memnunmuş. burada da bir kaç yazıda twiny modeli aldım memnunum yazan olmuş. Ben de baktım da cottony ile twiny arasındaki farkı anlayamadım pek. Bilgisi olan var mı?