Atiyeg Kızlar bu benim ilk gebeliğim ve bende hepimiz gibi öğrendiğim andan beri gerek buradan gerek internetten bu çatlak konusunu çok araştırdım. Herkes ne yaparsam yapayım çatlayacağım varsa çatlar diyordu. Annem 4 doğum yapmış bir kadın ve 0 çatlağı var. Hiçbirşey yapmamış tüm gebeliklerinde. Olsun dedim ben önlemimi alayım 8. Haftadan itibaren lierac krem(3 kutu) mustela çatlak bakım yağı(1 kutu) Lierac serum (3 kutu) ve bio oil kullandım.Aşağı yukarı sadece çatlak kremi ve yağlara 1700₺ harcamışım. 35. Haftaya girdim ve az az da olsa çatladım daha da çatlayacak gibi duruyorum. Velhasılı kelam siz siz olun tecrübeli insanlara kulak verin 😂 İnsan bu kadar bütçe ayırıp aynı sonucu alınca üzülmüyor değil
Mutlulukkk Atiyeg e tamam tecrubeden kasıt ne? 😂 Krem suren catladim diyor surmeyen de hic catlamadim diyor..napicaz biz 😂
iremcannn1907 Atiyeg 48 kilo ile hamile kakıp 80 kilo ile doğum yaptım. 32 kilo almama rağmen hiç çatlamadım. Düzenli bio oil ve her duşta bebe yağı kullandım. Ama katılıyorum çatlayacağı varsa çatlıyor ne yaparsan yap. Doğumdan sonra kilo verirken de bu durum çok önemli kızlar sakın atlamayın. Alırken çatladığınız kadar verirken de olabiliyor. Ben 4 ayda 34 kilo verdim. Çok şükür yine hiç çatlağım yok 🙈
cokkasmabeabi Atiyeg valla vücut yapısı ile alakalı herhalde annemle ikimiz zayıf olmamıza rağmen onda 0 çatlak benim Göbek bel bacak hep çatladı 😂
nurbanu-y Atiyeg 29. Haftamdayım hiç kilo almadığım halde hamile kaldıktan hemen sonra kremler yağlar kullanmaya başlamama rağmen çatır çatır çatladım😂 fakat yok böyle bir çatlamak. Bence tamamen kişiden kişiye değişen bir olay çatlayacağın varsa bir şekilde çatlıyorsun🥲 Derim çok yumuşak değildir normalde çokta sıkı değil bazıları sıkı deri çabuk çatlar diyor bazıları tam tersi. Herkesin bildiğini sandığı ancak kimsenin bir şey bilmediği bir konu bence tamamen kişiyle alakalı. O kadar önlem aldım fakat işe yaramadı
Htcdgrl Canım bende lierac kullanıyorum ve cok hızlı kilo aldım sen kac kilo aldın kacıncı haftada meydana geldi çatlakların
__tugbaa__ Atiyeg bnmde hiç yoktu 7. Aydan sonra azda olsa çatlak olmuştu. Bence bünyeyle çok alakası var
iremcannn1907 Atiyeg evet 40 gün boyunca özellikle bir yatarken çıkardım. Çokta faydasını gördüm sıkılaştırıyor. Kullanma diyenlere hiç bakmayın, kullanın. Hem hareket bakımından da aşırı faydası oluyor doğumdan sonra. Özellikle sezaryenliyseniz.
Ssemmm iremcannn1907 hangi tür korse kullandınız acaba , ben çok kararsızım , rahim toparlayıcı olanlar mı daha iyi yoksa direk belden saranlar mı, birde doğumdan önce mi sonra mı alayım acaba
Atiyeg iremcannn1907 şimdilik normal ilerliyoruz ama bakalım sezeryane dönerse de dönmezse de kesinlikle kullanacağım
Atiyeg nurbanu-y kesinlikle katılıyorum size halen daha açıklanamayan bir konu. Doktorumda zaten tamamen kişiden kişiye değiştiğini söylemişti.
iremcannn1907 Ssemmm ben belden sarmalı kullandım kendim ayarladım dikişlerim acıyordu çünkü. Baya memnun kaldım ama. Benim doktorum doğumdan çıktığım gibi kullanmamı önerdi kırk gün düzenli kullandım
Bircandeniz Atiyeg vallahi hiç o paraları harcamadım. İlk başlarda bio-oil aldım o zamanlar 150 liraydı eylül ayında şimdi nasıl bilmiyorum. Günde bir defa sürüyordum dedim bu pahalıya gelecek sonra kantaron yağına geçtim ama herkesi gibi günde 2-3 falan sürmüyordum onu da bir kez sürdüm. Tabi bol su bol yürüyüş yaptım. Şu an 35 gün oldu doğum yapalı ne çatlağım var ne de doğum sonrası kilom var. Hatta kilo alıp vermeden kaynaklanan çatlaklarım bile yok diyebilirim. Yani sadece krem tek başına etken değil bol su bol yürüyüş ve az kilo almak önemli olan. Çünkü vücut fazla gerilmedikçe ve nemli olduğu sürece çatlamıyor en önemli nem sağlayacı su yani
Atiyeg Bircandeniz günde 3 litre su içiyorum zaten hep içerdim toplamda da 35 haftalığım 12 kilo aldım bence su ve kilonun da o kadar etkisi yok.
Bircandeniz Atiyeg bilmiyorum ki ben dr banu çiftçi de okumuştum genetik olduğunu söylüyordu. Belkide öyledir.
CansuCns Atiyeg yok dostum ben çatlaklı bir insanım ama hamilelikte hiç çatlamadım. Kremlerden daha önemlisi çok çok su içmeliydin her şeyden önce bu geliyor. Su artı lierac, çatlak yağları kullanıyorum hiç çatlamadım,37 hafta.
Atiyeg CansuCns 3 litre hatta daha fazlasını içiyorum belki hamilelikten öncede böyleydim hep çok su içerdim bence su ile de çok alakası yok.