Biz de 37 haftaya girdik, ara sıra vajinada bi sızlama oluyor. Bebek kanala yerleştiği için dedi doktorum.
Ama açılmam yoktu geçen hafta. 09.05 randevum var tekrar o güne kadar gelmez ise :)
Doktorum hareketleri azalabilir demişti aksine artık vurduğunda daha çok açıyor yer daraldığı için muhtemelen.
Geceleri 4-5 defa uyanıyorum wc için bastırıyor yavrum gittiğimde bir damla anca geliyor 😅
Normalde hemen gelsin istiyordum ama şimdi gününü beklesin istiyorum seçim çalışmalarından dolayı eşim yoksa gelemeyecek 🥹 Dua edin gününde gelsin 😂
Bizim ki 20’sini bulacak gibi bakalım sağlıkla gelsinler 🌸