16 da aşağıda olduğu söylendi banada, 3 ayrı Dr gittim aynısını söyledi hepsi. Bekliyorum bakalım 22. Haftadayım geçen hafta detaylı da da aşağıda göründü. Bebeğide aşağıda hissediyorum hala, umarım sezeryana gerek kalmaz sonradan yukarı çıkan duymadım okumadım hiç 🤦🏻♀️