Burcu395 Maras46konya-00 sende mi kız ıstıyosun canım bu ilk mi benım ilk olacak amin inşallah en önemli öncelikli unsur sağlık la gelmeleri zaten ınsallah sızınde kızdır
Burcu395 Maras46konya-00 amin inşallah cok üzüldüm canım şimdiki bebegını Rabbım sana bağışlasın ne zaman gıdecen doktora
Maras46konya-00 Burcu395 tşk ederim cnm amin inşallah 8 ile rendavum var normalde dün gitmem gerekti rendavu olmadığı için en yakını 8 ı vardı bakalım. Siz ne zamana gideceksiniz
Burcu395 Maras46konya-00 ben yeni gittim canım dün gittim dün kesinleşti kız oldugu benziyor dıyodu dün kız dedi kac haftalıksın göstermedi mı bebek
Maras46konya-00 Burcu395 bir ay önce gittim doktor kız tahmini yaptı kesin değil demişti dün gitmem gerekti rendavu yoktu o yüzden ayın 8 ine inşallah kesin olur ❤❤ bende kız istiyorum😍
Nese20 Ozgenbyk aynı şeyleri yaşadım. Prilam kullanamadım aşırı derece halsizlik yaptı bende. Ne yapsam da geçmedi. Şuan 15 haftalığım kendi kendine biraz azaldı. Stres yapmayın bebek zaten bir şekilde besleniyor. Sizde inşallah en yakın zamanda toparlanırsınız
Burcu395 Maras46konya-00 Allah gönlüne göre versin haberini bekliyorum cinsiyetını bana yazarsın annesi duam seninle
dolunayes Ozgenbyk ayni durumdayim. Patates haslamasi , elma , muz , sade yağsız corbalar icebiliyorum bi sekil. Aksam bulantim basliyor allahtan kahvalti da sorun olmuyor
dolunayes Ozgenbyk bu arada galeta kefir vs yiyorum. Doktor kalkinca cubum kraker vs ye dedi oyle yiyip kahvalti yapiyorum midem bulanmiyor
Maras46konya-00 Burcu395 tabiki yazarım ben sana da hayırlı olsun Allahım sağ salim kucagımıza almayı nasip etsin kolay doğum nasip etsin saglıklı doğum olsun inşallah ❤
Burcu395 Maras46konya-00 amin canım inşallah sağlıkla doğururuz kolayca hiç zorlanmadan içimizde bir insan var ya nasıl güzel değişik bir duygu bence doğum zor dahi olsa onun ufacık cennet kokan tenini öpmeye koklamaya değer artık kendımızı değil onları düşünüyoruz analık böyle bişey işte daha doğmadan basladı