anneoluyoruuumm16 Bugün tam 8 haftalık olduk 🤭 Yeni sebze güncellemesi gelmiş artık fasulyeyiz teyzeler. Sizin bebisler hangi meyve sebzede 🥰
Zeyzey055 anneoluyoruuumm16 ay inşallah zamanında gelir de tek korkum o hamileliği doyasıya yaşarım 32 de doğurdum ilkini 🤣🤣
ZTB Oyyy biz de fasülyeyiz 8+5 doktora göre 9 😀 ama ben kendisine jelibon diyorum🫶 renkli ultrasonda jelibona benziyor bu haftada bebişler kısslarrr🫶