Mervebyr20 Kızlar ilk gebeliğim kızım oluyor 38+5 haftalığız sabırsızlanıyorum kasılmalar sancı oluyor arada ama daha tık yok ne zaman gelir sizceee hadi teselli verelim biraz 🥰🤭🤭
Mervemrekose Mervebyr20 benimde ilk gebeliğim ve kızım oluyor 38+2 olduk karınımın sertleşmesi dışında hiç bir belirti yok bekliyoruz ahududu yaprağı aldım 2 gündür kaynatıp suyunu içiyorum inş faydası olur
_nigarr24_ Mervebyr20 40dan erken gelmez bence. Kızlar zamanında gelir🤭Doğsa haber edin,tahminim doğru çıkacak mı acaba😁
_Damlamumci_16 Kızlar benımde 39+5 ve gelmiyor kızım neler yapmam gerekiyor önerilerinize ihtiyacım var?
Melikeex _Damlamumci_16 ben hurmayla dogurdum 1 gun once dip kose temızlık yaptım ertesi gun 7 hurmayı kaynattım suyunu ıctım hurmaları yedım aksamına sancım basladı ertesi gun dogurdum
_Damlamumci_16 Melikeex hurma yemiyordum bugun 5 yada 6 tane yedim kızım durmuyor tekmeleniyor ve altta batma hissim çok oldu bugün
_Damlamumci_16 Melikeex ayrıca ilişkiyi öneriyorlar arkadaşlarım ama doktorum yasak dedi neden dediğini anlayamadım
Derya_73 39 + 3 olduk yani kaldı 4 günümüz çok sancılanma oluyor geceleri ama daymacaz biraz daha Allah sağlıkla kavuştursun hepimizi 🥲😱😊🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Melikeex Aysutoper ilk biraz suyla yıkadım kuzu toz falan varsa gitsin diye sonra suya atıp kaynattım 10 dk kadar sonra ılımaya yakın ıctım ardından hurmaları yedım