Minikmucizemmmmmmmmmmm Benim beta değerim 5. Haftada 12bin kusur olmus gebelik var fakat ikiz gebelikte yüksek çıkıyormuş sizde kaçtı kızlar merak ediyrm sadece p.tesi kontrolumjz var kalp atışını duyamadık henüz 6 haftalik olduk
Bircan67 Minikmucizemmmmmmmmmmm merhaba benimde sağlık ocagindaki yaptirdigim testte 2962 cikti dr 4 veya 5 haftalik demisti bende merakla bekliyorum kac haftalik diye cuma randevum var bakalm 😊
3babymom Minikmucizemmmmmmmmmmm betayla ikizin alakası yok Dr sordum bizzat Sadece USg ile anlaşılır dedi betayla ilgisi yok dedi Benim 4 haftada 6500 du
Rabissssscee Minikmucizemmmmmmmmmmm beta değeri çoğul gebelikle tam anlamıyla bağdaşık değildir ama rabbim gönlünüze göre versin ☺️ ben öğrendiğimde tam 5 haftalıktı, 2165ti 🌸
adatuna Beta değeri ile haftalık arasında orantısal bir artış olmaz. Hafta son adet gününe göre hesaplanıyor.
Minikmucizemmmmmmmmmmm 3babymom kismet hayırlısı o zmn oğlum var3.5. Yaşında bakalım kalp atışını duyalım 🙏🏻🙏🏻
Dark Minikmucizemmmmmmmmmmm bu kişiye göre değişir, ikiz olmaz durumu ultrasonla belli olur Benim 23 binlerdeydi tek gebelikti
Birkoalaannesi Minikmucizemmmmmmmmmmm benim 5 haftada 476 idi , 48 saat sonra 1295 olarak çıktı .Yorumlarda ne kadar yüksek rakamlar var doktora henüz gitmedik umarım bir sorun yoktur 🥀
Minikmucizemmmmmmmmmmm Birkoalaannesi zaten eger yok ise beta 0 çıkar yükseklik kişiden kişiye değişir bnce ama ikiz gebelikte yüksek olma ihtimali var imiş içinizi ferah tutun 🌼
Birkoalaannesi Dark aslında benim 2.cocuğum ama kızımdan önce ikizlerimi kaybettim doğmamışlardı daha sürekli sorun çıkıyordu Rabbim tekrar imtihan etmesin o yüzden içimden birşey kopuyor atamıyorum o korkuyu o duyguyu 🤷🌴