Besstee Kızlar bugün biraz sinirlenip kendimi sıkıp stres oldum sonrasında bağırıp ağlamaya başladım ama biraz fazla bağırdım..😏Şuan karnım acıyor sızlıyor gibi bi sorun olur mu acaba 22haftalığım
Ao526- Besstee Bebişin duruş pozisyonundan kaynaklıda olabilir o acı sızı. İçerden deriyi geriyormuş gibi 🤷🏼♀️ ama stres vs hepsi etkileyip tuz biber olmuş olabilir. Kanama, sancı vs olmadığı sürece sorun olmaz diye düşünüyorum 🙈
Besstee Ao526- çok şükür öyle bi şikayetim yok sağ tarafta hissediyorum bebeği zaten ağrım da sağ tarafta inşallah bi problem olmaz 🙏🏻