Zehra_25x ya o zamlar illa vir yerimizden girecek ona yapacak bir şeyimiz yok :)) 2 numarayı stok yapsanız 3 numaraya da zam gelecek :)) o şemsiye açılacak yani :)) dertlenmeyin, ihtiyacınız olanın bir tık fazlasını uygun fiyatlı ama güvenilir sitelerden sipariş edersiniz.. bebeğin barıştığı ve mutlu olduğu bezi bulunca da devam zaten