Kızlar bugün tam 38+2 deyken doğum yaptım. Son 3-4 gündür gidip geliyoduk kontrole açılmam vardı ama sancı yoktu bugün de geri gelicem zaten diye çıktım evden şuan kızımı doğurmuş bi şekilde hastanedeyim. Hemoroidden dolayı tam kendimi sezaryene ikna etmiştim ki doktorumun bundan daha fazlası zaten çıkmaz gel normal deneyelim demesiyle gaza gelip normal doğum yaptım ve iki saat içinde kızımı dünyaya getirdim🥹 Biz kavuştuk darısı gün sayanların başına🥹