Gzo yok valla ben hala aynıyım doğumdan sonra bol yürüyüş yapmamız lazım bence kalkıyorum takılıyorum sürüne sürüne adım atıyom ama yürüdükçe bişey yok acılıyorum yatmak maf ediyor bide oturunca ödem cok oluyor ya yürüycem ya uzuncam oturmak yaramıyor tabi hepimizin aynı olcak die bir durumu yok İçini ferah tut 32 den sonra çok hızlı geçio 🥰