Likayolcusu bende ikizlere hamileyim 7 haftamda süt geldi çok erken hormanlardan olabilir dedi doktor ama korkmuyo değilim sabah uyandığımda üzerine yattım sanırım üstümde bi avuç içi büyüklüğünde gelmişti ağırlığını bende hissediyorum ara ara sonra farketmedim dokunmamaya çalışıyorum falan 1 kızım var ilk hamileliğimde böyle bişey yaşamamıştım