AysunI ben 12+5 TE iken doktorumuz ikili-üçlü vs yerine direkt olarak nifty istedi, ben Fulya elab’de kan verdim, test Ankara genoksta yapıldı. Kısa sürede geldi sonuç. Böylece hiçbir tarama testi yaptırmadım hatta biz bir tık ileri gidip koç ünv de geniş kanel genetik tedryyaptordıl, onun sonucu takribi 1,5 ayda falan geldi. Bence ikili yerine çok daha güvenilir spmuçlar veriyor. Nihayetinde hiçbirisi tanı testi değil,tarama testi