Ben burnumdaki kemik eğriliğinden dolayı nefes almada sürekli sorun yaşadığım için ameliyat oldum. Tabi estetiği de aradan çıkardım 😅 doktorum o dönem estetiği çok da önermemiş ve “ne kadar güzel bir burnun olursa olsun estetik ameliyat burun kanatlarını bir tık küçültecek, aklında olsun” demişti. Ben yine de olmayı tercih ettim be ameliyattan sonra asla ağrım sızım olmadı, yüzümde de çok fazla morluk oluşmadı. Çok rahat atlattığım bir süreçti. Fakat sonrasında burnunuza dikkat etmeniz çok çok önemli. Ameliyattan yaklaşık 1 sene sonra burnuma darbe aldım ve ondan mıdır bilmiyorum şu an aynı kemik eğriliği yine var. Ve yine ameliyattan başka çözümü yok diyor hangi doktora gittiysem. Üstüne bir de alerjik bünyenin vermiş olduğu şişik burun etlerim var 🤦🏽♀️Revizyon ameliyatların daha zor olduğunu bildiğim için tekrar bir operasyon düşünmüyorum. Burun bantları ve silikon aparatlar en yakın arkadaşım oldu🥲 bu arada doktorum da çok iyi bir doktordu. Burun ucu düşmesi denen şeyi yaşamadım, 6 yıl geçmesine rağmen burnum hala ilk günkü gibi görünüyor dışarıdan bakınca. Ama nefes alamıyorum 😅