Gebelikte üşüme çok oluyor bir bakıyorsun sıtmaya girmişsin o yüzden kullanmak lazım benim kullandığım gyneferon hap ilk bir kaç gün midem bulandı hemen ardından yemek yedim suan artık alıştım vitamin ilaçları daha çok kokusundan midemi bulandırıyor ama kusturmuyor