Zeynepozcan Uduruu yanlış hatırlamıyorsam benimki de 210grdı 16. Haftada ( şuan sata göre 20, gelişime göre 21 haftalığız ) bi anormallik olursa doktor söyler zaten canım korkma
Zilan122 Zeynepozcan merhaba gelişime göre ben 29 çıkıyorum ama normalde 28 . Bebek doğunca hangisini baz alıyorlar
Zeynepozcan Zilan122 valla hiçbir bilgim yok ki canım ya :( benimki en başından beri 1 hafta önde ama burada okuduğum kadarıyla sat baz alınıyor
Mre Zilan122 28’i baz alırlar ultrasondan çıkanla ilerlemiyorlar genellikle son regli tarihine göre ilerliyor