-serife- Ben hamile olduğumu ogrendigimde Ayliz ismini duymuştum. Kızım olursa kesin bu ismi koyarım diye düşünüyordum nasip olmadı. Ama hala çok hoşuma gidiyor anlamı da çok güzel. sağlıkla alın kucaginiza inşallah
Naressmom1644 Şu an kız bebisime hamileyim. Allah’ın izniyle kucağımıza alabilirsek adı Nare olacak. İkinci bı kızım daha olursa zümrüt ya da inci koyacağım. Üçü de asıl isimler geliyor bana.