illknurmom 5 haftalık hamileyim doktorumuz , düşük riski var Kese etrafında kanama var dedi.. Endişe ediyorum,daha önce durumu yaşayanlar varmı?
Srp37 illknurmom Geçmiş olsun ben yaşadım, sabah akşam progestan kullanıyorum, ilk gebeliğimde de düşük olduğu için 4000mg oksapar iğne kullanıyorum. Kese etrafında kanama varken lavabo dışında yerimden kalkmadım ve ayaklarımı hep yüksek tuttum. Rabbim size bağışlasın geçmiş olsun
guzelanne01_ illknurmom kızımda yaşadım çokta fazlaydı kese etrafındaki kanama alanı 6 ay sürdü durmaksızın kanama 10 gün kanamadan hastanede bile yattım ne yaparlarsa yapsınlar durmadı kanammam hap iğne ilaç hastanede sürekli gözlem altı 6 ay sonunda bir anda durdu sonra erken doğum tehlikem başladı ama Benim kızım hamd olsun 42 haftalık 3900 doğdu 💙
illknurmom Bende elimden geldiğince yerimden kalkmıyorum, progestan günde 3 defa özel yoldan kullanmamı söyledi doktorum , çünkü aşırı baş dönmesi yaptı bende