Evet bende özele gidiyorum tahlilleri ne isterse istesin dışarda sağlık ocağında ve ya hastanede yaptırıyorum. Zaten bi kan bi idrar tahlili, ilerleyen zamanlarda da şeker yüklemesi olacak. hepsini sağlık ocağında yaptırıyorum, Detaylıya da devlette yaptırdım. Doktorumda size bırakıyorum nerde yaptırmak isterseniz yaptırın dedi istediklerini getirdikten sonra problem olmuyor giriyor bakıyor enabızdan