Gokce90 9+6 haftalık hamileyim suan asırı genital bölgemde kaşıntı var galiba üşüttüm ilaç kullanmadan neler yapabılırım yada krem varsa kullanabılırmıyım öneri verirmisiniz
Omermomm_ Gokce90 kafanıza göre bir şey alıp kullanmayın lütfen hamilesiniz doktorunuzla birlikte haraket edin 🤗
Mzzz Mantar olmuşsun canım sakın doktoruna danışmadan kafana göre ilaç kullanma sonuçta hamilesin dikkat etmek gerekir 🙏 doktorun sana uygun ilacı verecektir ayrıca sadece kremle değil fitil falanda veriliyor bende yakın zamanda oldum 🙏🙏