Sert1110 merhaba kızlar ben 17 haftalık hamileyim doktor kontrölüm de bebeğim in böbreklerinde kist olduğunu söyledi doktorum tahlil fln verdim haftaya çıkacak hiç başına gelen oldu mu geçebilen bisey mi acaba