SenaBilgin Sevdaltn bir tek o şurup geçiriyor benim mide yanmamı tadı kötü evet ama mide yanması daha beter
Denizkaramuk Sevdaltn bana doktorum nexium yazdı gün de bir defa içebilirsin dedi ama 3-4 günde bir içiyorum çünkü 3-4 gün asla içim yanmıyor. Normalde gözlerimden yaş akıyordu acısından tavsiye ederim🙏🏼